luni, 3 ianuarie 2011

PLAHOI, DĂ-MI TVR-UL ÎNAPOI !

De vreo câteva zile citesc pe canalul de la SUN TV, unde mai înainte priveam TVR 1, o informatie care suna cam în felul următor: „Stimaţi, abonaţi, în legătură cu faptul că dreptul exclusiv de a retransmite postul de Televiziune TVR 1 pe teritoriul Republicii Moldova apartine firmei ... (nu mai ştiu denumirea, dar e firma care gestionează canalul 2 PLUS şi al cărei prorietar e proaspătul prim-vecespeaker Vlad Plahotniuc), acest post este transmis în exclusivitate pe canalul 2 PLUS. SUN TV Comunication poartă negocieri pentru retransmiterea altui post pe această frecvenţă”. 
A fost multă panică atunci când TVR 1 a dispărut din spaţiul mediatic al R. Moldova şi nu mai era retransmis pe frecvenţa naţională 2. Şi pe bună dreptate s-a făcut panică. Era un post în care majoritatea populaţiei din R. Moldova se regăsea. Sistarea retransmisiei TVR-ului pe teritoriul R. Moldova s-a produs pe pe timpul comuniştilor cărora TVR-ul le-a încurcat. Dar, parcă oleacă s-a mai redus din panică atunci când SUN TV a inclus în pachetul său TVR –ul.
Şi iată că a venit Plahotniuc cu postul lui 2 PLUS ca să-mi ia TVR-ul ! Eu vreau să văd TVR – ul original, fără reclama din care trăieşte Plahotniuc şi fără ştirile lui de doi bani de la 2 PLUS. De ce, privind TVR 1, ar trebui să aud cum 2 PLUS le linge fundul democraţilor (PD-ului am în vedere!) ? Eu vreau să văd tot ce arată TVR, fără ca în celălalt colţ să mi se scrie 2 PLUS, fără să mi se pună reclame şi alte prostii 2 PLUSISTE, întrerupând progrmale TVR. Sub masca ununi binefecător, Lahatniuc care vine, chipurile, să aducă tuturor cetăţenilor R. Moldova TVR-ul, li-l ia de fapt, pentru a profita de el, pentru a face bani prin reclamele plasate acolo. În general, să fiu eu reprezentatnt al CCA aş propune ca pe posturile TV retransmise, să fie interzisă reclama autohtonă. Dacă tu nici măcar nu depui un efort să deschizi un post TV, să munceşti deci în suoarea frunţii, nici să nu ai dreptul să faci reclamă. E ca şi cum pe o carte de a lui Grigore Vieru, mi-aş reclama eu blogul. Sau aş targe la xerox nişte poezii de ale lui Eminescu, le-aş face o copertă şi aş cere bani de la voi ca să vă fac reclamă în cartea lui Emisnescu.
Plahoi, dă-mi TVR-ul înapoi !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu